N A D I A H Z A I N
september, 2017
posted by nadiah zain October 05, 2017 0 comments
officially quitting my degree. my biggest decisions ever i have ever made, in my entire life! searching for a new life, for a new beginning. may Allah ease my way. what I wanted in live? i have no idea. cause my future is still blurry. so do i am. hahahaha pray for me. semoga keputusan aku ni yang terbaik for me. for the better future. inshaAllah.

tipu lah kalau kata, tak menyesal bila berhenti ni. dah masuk 2nd year kut? tinggal 4 sem untuk habis degree. but aku tak boleh nak tipu diri aku. aku nak buat something yang aku suka. yes. walau apa pun, terima kasih UniSZA for the past 3 years. gudang ilmu yang penuh dengan murobbi yang bagus, penuh dengan taman & majlis ilmu. i'm surely gonna miss everything yang dekat unisza, dekat terengganu! jumpa lagi. see you when I see you. 💕
design by Wanaseoby
RAW Paste Data