N A D I A H Z A I N
quick post
posted by nadiah zain April 26, 2017 0 comments
β™‘πŸ’• Assalamualaikum and evening everyone! 
Dah lama tak update blog ni. dah berhabuk rasa heheπŸ˜‚
pejam celik pejam celik lagi dua minggu nak final untuk sem 2. 
lagi 4 minggu nak habis sem 2. 
lagi 4 minggu nak balik rumah after almost 4 months aku dekat terengganu and tak balik kajang!
wow. macam tak caya kan aku tak balik? padahal aku ni sejenis manusia yang pantang cuti, 
mesti muka aku ni lah yang akan balik bercuti yang paling awal and balik UniSZA yang paling lambat. hahahah 😌
well mid sem break hari tu, aku manfaat kan cuti aku dengan short escape to Pulau Perhentian! 
yay, akhirnya tercapai jugak hasrat aku nak pergi pulau with friends 😁
kitorang dapat early bird prices, 199 for 3D2N includes accommodation, breakfast, 5 check point and free 1 hour canoe! wow, murah is it? but we've to add another 25 MYR to rent water taxi, untuk pergi ke windmill. yet, bukan pulau perhentian kalau tak pergi windmill kan guys? haritu kitorang duduk dekat pulau perhentian besar. so kena sewa speed boat! but sumpah worth it gila. at first memang penat gila ah nak kena hiking sampai ke atas. but after you reached at the top, fuh breath taking view. subhanAllah cantik. 






subhanAllah. cantik kan? 😊
rasa bersyukur sangat sebab diberi kesempatan untuk melihat indah nya ciptaan Allah 




and then, bukak je lepas mid sem break pergi daki bukit kluang pulak! hehe 










design by Wanaseoby
RAW Paste Data