N A D I A H Z A I N
korean dramas fever!
posted by nadiah zain July 20, 2016 0 comments
its been a while since my last post. heee now, pejam celik pejam celik nak masuk 2 bulan dah aku dekat rumah tanam anggur. whoaaaa. cepat je masa berlalu! kalau tengah belajar ni, mahu lama gak aku menghitung hari nak habis belajar. bila cuti je, kejap pulak masa berlalu. hahaha nampak tak beza bila kau manfaatkan masa, dengan kau membazirkan masa? gotcha! well, inshaAllah result upu untuk kemasukkan degree akan keluar tak lama lagi, which mean awal bulan 8. aaaaaa its scare me a lot! hopefully, ada lah rezeki. dekat mana? wallahu'alam. aku redha, aku pasrah, dan aku terima dekat mana pun. janji, ada rezeki untuk aku sambung belajar, itu dah cukup bermakna. like seriously.


disebabkan cuti yang 'panjang' ni, my korean dramas fever attacking me, again!!! hahahah of course la, masa tengah otw nak menghabiskan diploma, aku and the housemates dok sibuk tengok cerita "Descendants Of The Sun". sanggup weh tunggu episode tiap minggu! ngeh ngeh.

bila cuti ni of course la, dok layan macam-macam movie. selalu layan movie online je, nak layan english movies selalu nya dekat 123movie best sebab most of the movies, ada subtitle and in HD.
drama melayu? naahh, aku layan jugak okay! hehehe selalu nak layan drama melayu yang dekat tv, kalau ter missed tu aku akan tengok dekat moviesinfobsyokv2 and kalau nak layan korea pulak dekat myasiantv woaaaa. nampak sangat selalu layan movie je aku ni kan? mesti tak buat kerja rumah. lol cuti bukan selalu, ye dok? mana yang mampu aku tolong, aku tolong laa. yang mampu aku tengok, aku tengok je la. hahahah.


My favorite!! Descendant Of The Sun. Cant wait for season 2 ! 


Beautiful Gong Shim. Completed drama ! 


Gong Shim with Dan Tae / Jun pyo 



Doctors (Korean Drama) still airing . . .


Hye Jeung and Ji Hong ! my two love birds. 



Uncontrollably Fond


still airing. . . . 

and gave another one, Let's fight ghost/ bring it on Ghost ! worth for watching it! and still airing. 

design by Wanaseoby
RAW Paste Data