N A D I A H Z A I N
20.
posted by nadiah zain June 07, 2016 0 comments
she ain't baby no more.
7 Jun 1996, bersamaan 20 Muharram 1417 Hijrah. and today, 7 Jun 2016 bersamaan 2 Ramadhan 1437 Hijrah. 20 tahun. even patutnya, 20 muharram haritu dah 20 dah pun sebenarnya. tapi kita raikan sikit lah, dalam bulan puasa tahun ni. heeee. ya Allah, izinkan aku untuk menjadi seorang hamba yang taat pada Mu, seorang anak yang solehah untuk kedua ibu bapanya dan kalau Engkau mengizinkan aku untuk hidup lama, izinkan juga aku untuk menjadi seorang isteri yang solehah kelak. ampunkan segala dosa kedua ibu bapa ku, dan haramkan muka mereka daripada api neraka Mu. Ya Allah, Engkau murahkanlah rezeki kedua ibu bapaku, sihat kan tubuh badan mereka, panjangkan umur mereka untuk terus beribadah kepada Mu. hanya pada Mu kami memohon, hanya pada Mu kami meminta dan hanya pada Mu kami meraih pertolongan. perkenan doa hamba Mu ini . 

3 Jun 1996
another june's baby. Allah selamatkan kamu Amirah Afifah Binti Azhar. terima kasih atas segala nya. semoga kau sentiasa di bawah lindungan dan rahmat Nya. Amiiin ya rabbb. aku sayang kamu sahabat.
sesungguhnya, kelantan dan selangor itu tiada makna kalau hati kita terpaut dan disatukan di dalam doa seharian kita. 



4 Jun 1996
Allah, hampir aku tertukar tarikh lahir sahabat aku yang seorang ni! macam mana aku boleh save birthday dia 5 Jun, walhal birthday dia 4 Jun? Allahurabbi. apa ke bengong kamu ni nadiah, HAHAHA selamat ulang tahun sahabatku Wan Noor Fatihah Binti Wan Kamarudin. semoga kamu juga di bawah lindungan dan rahmat Nya. amiin ya rabb. aku juga sayang sama kamu, sahabat.
johor dan selangor, selatan. ada rezeki, kita jumpa ya! 


7 Jun, baby. 
alhamdulillah atas segala karunia Mu Ya Allah. aku bersyukur, dengan segala ni'mat yang telah Engkau berikan kepada ku. tapi, aku sebagai hamba tidak akan malu untuk terus meminta dari Mu. Moga saja Engkau masih memandangku, masih lagi mahu memperkenankan segala doa ku. Amin.



design by Wanaseoby
RAW Paste Data